vanilla
ASSALAMUALAIKUM
Hey Guys ! Welcome to Wanii's blog . Make yourself comfy here ok ? TWEET to me @HazwaniNorjo after stalking me here . Gee , thanks ! Dashboard | +Follow
Its Raya Time !
Assalamualaikum ! Salam Aidilfitri and Happy Eid to All Muslims Around The World :)
     
        So , this is first Syawal and yeah , its kinda bored for me today hahaha ... Keluarga Wani tak tangkap gambar sama sama pun cause' tak sempat and my adik buat hal , meroyan ke apa entah ... So yeahhh , #SADLIFE

    Oh and yes ! Duit Raya ! Of course lah dapat ! Tapi tak banyaklaa takpe takpe tomorrow or whenever lah I dapat banyak so many many lah duit raya hahahaha !

      Haha and then we go to many places laa , hmmm many many lorh ... tapi dapat duit ciput je sokay sokay . Actually malas sevbenarnya nak pergi beraya . Pergi pun 3 rumah je harini . Malas k malas . Dahla panas ayoyo .

     Hehe but ! The motive kita pergi beraya is to mengeratkan hubungan silaturrahim kita sesama manusia . Not for money . But for money and free food , its kind of hum ,, acceptable hehehe ...

Raya is not about money . But its all about money ... and food . xD
   
        Hahahahaha I think thats all I want to share for today . As long as im staying here at my kampung
Raya tidak akan meriah tanpa family , ketupat , rendang ... dan duit raya , SELAMAT HARI RAYA !


 


     
       

Posted at 02:44 | 0 comments

|
Moshi - Moshi
Facebook | Twitter
Hate me? Get out from here

Scream like you saw a ghost !
Shout out LOUD !!! Aaaaaaaaaaaaa !

Navigation

About Links Entries


Credits
Blogskin by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -